Çarşamba, Eylül 21

ÖLMEDEN ÖNCE ÖLÜNÜZ

Kaybolabilirim bana söyle
varlığında Senin kendimi kaybedebilirim bana söyle
hakiki bir itaatin karşı konulamaz anında
sonsuza dek parçalanmış kalabilirim bana söyle
Sende
Senin için
Seninle

sonsuza dek burada kalabilirim bana söyle
hala buradayken,uzakta olabilirim
Peygamber(sav)demedi mi:Ölmeden önce ölünüz

başlangıçta bunun sadece Seninle buluşma anını hatırlamak için bir uyarıcı olduğunu düşündüm
fakat sonra ölmeden önce nasıl ölmeyi dileyeceğimi düşündüm:
artık bu dünyaya ait olmayan bir ruha sahip olmak-vücudum diri olsa bu dünyanın zincirlerinden kurtulmuş bir kalp-beden kendi caddelerinde yürüse bile Rabbi ile tam bir huzur ve hoşnutluk içinde olan bir nefse sahip olmak-kırık dökük kabuklar kalsa bile şimdiden orada olan ruh-daha öncedende orada olsa bile koparılmış bir ruh ey nefs-i mutmain-Ey, Rabbine, itaat edip huzura eren nefis! -en doğru,en gerçek ve enderin duygularda olan (Fecr Suresi; Sure 89, Ayet 27) büyük aliminde (r.a)dediği gibi ^^bu dünyada cennete giremeyen insan,ahirettede giremeyecektir^^ YASMİN MOGAHED(Çeviren C.Betül AYGÜL)