Cumartesi, Kasım 26

HİCRİ YILBAŞI DUASI

'
ELHAMDÜLİLLAHİ RABBİL ALEMİN.ESSALAATÜ VESSELAAMÜ ALA SEYYİDİNAA MUHAMMEDİN VE ALAA AALİ SEYYİDİNAAA MUHAMMEDİN VE ALAAA ALİHİİİ VE SAHBİHİİİİ ECMEIYYYYN....ALLAHÜMME ENTEL EBEDİYYÜL KADİYYM. EL HAYYÜL KERİYM. EL HANNAAANÜL MENNAAAN. VE HAAZİHİİİ SENETÜN CEDİİİDETÜN ES ELÜKE FİİHEL İSMETE MİNEŞŞEYDANİRRACİYYYM...VEL AVNE ALAAA HAAAZİHİNNEFSİL... EMMAAARATİ BİSSÜÜÜİ VEL İŞTİĞAAALİ BİMAAA YÜKARRİBÜNİİİİİ İLEYKE YAAA ZELCELAAALİ VEL İKRAAAM...BİRAHMETİKE YAAA ERHAMERRAAHIMİYYN...VE SALLALLAHU VE SELLEME ALAAA SEYYİDİNAAA VE NEBİYYİNAAAA MUHAMMEDİN VE ALAAAA AAALİHİİİ VE SAHBİHİİİİ VE EHLİ BEYTİHİİİİ ECMEIYYYYN....(kim bu duayı muharem ayının 1. günü 3 kez okursa o sene içinde her türlü kazalardan ve belalardan Allah' ın izniyle korunur.Allah o sene boyunca koruyacak 2 melek görevlendirir.Önemli olan nokta şudur ki ; DUA ADABI; şüphe ve ümitsizlik içinde okumak değil, tam bir samimiyet, güven ve teslimiyetle okumaktır, bildiğimiz üzre...ALLAHU ALEM.





Ey ! Senin razı olmayıp beni nehyettiğin şeylerden bu sene her ne yaptıysam
ben onları unuttum Sen ise unutmadın Bana ceza vermeye kadirken mühlet verdin ve ben
Sana karşı gelme cürreti göstermişken beni tevbeye davet ettin
... Ey ! Ben bütün bunlardan dolayı Senden mağfiret diliyorum Beni bağışla!
Ey Kerem sahibi!Ey celal ve ikram sahibi! Senin razı olup bana sevap vaadettiğin
hangi amelleri bu sene işlediysem Senden dilerim ki onları kabul edesin
ve senden ümidimi kesmeyesin!
Ey kerem sahibikabul eyle! Efendimiz Muhammed'e ve al-i ashabına salat-ü selam eyle!''derse
şeytan '' Biz bir sene yorulup bu günahları işletmek için zahmet çektik o bir anda
hepsini sildirdi!'' deyip yüzüne toprak saçarak kaçar''