Cumartesi, Aralık 17

Bütün kötülüklerden ve zalimlerden korunma ve hacet duası

Bütün kötülüklerden ve zalimlerden korunma ve hacet duası:


"HASBİYALLAHU Lİ DİNİ.
HASBİYALLAHU LİMA EHEMMENİ.
HASBİYALLAHU LİMEN BAĞE ALEYYE.
HASBİYALLAHU LİMEN HASEDENİ.
HASBİYALLAHU LİMEN KÂDENİ Bİ SUİN.
HASBİYALLAHU İNDEL MEVT.
HASBİYALLAHU İNDEL MES'ELETİ FİL KABRİ.
HASBİYALLAHU İNDEL MÎZAN.
HASBİYALLAHU İNDES-SIRAT.
HASBİYALLAHU LÂ İLAHE İLLA HU.ALEYHİ TEVEKKKELTÜ VE İLEYHİ ÜNÎB..."

Manası:
Dinim için ALLAH bana yeter.Mühim işlerim için ALLAH bana yeter.Bana karşı azanlar için ALLAH bana yeter.Hasedçilere karşı ALLAH bana yeter.Bana kötü hile yapanlara karşı ALLAH bana yeter..Ölüm anında ALLAH bana yeter..Kabir sualinde ALLAH bana yeter.
Mîzanda ALLAH bana yeter.Sıratta ALLAH bana yeter..ALLAH'dan başka hiç ilah yoktur.Ben O'na dayandım ve ancak ona yönelirim

Bu dua Cübbeli Ahmet Hoca'nın "DUALARIM " adlı eserinin 1.inci cildin 128.inci sayfasından başlayarak 130.uncu sayfaya kadar bulabilirsiniz.Bu bir hadis-i şeriftir.Kaynağını veriyor.

Kaynak:
Hakimi Tirmizi 2/14,
Suyuti,Dürrül Mensur 2/390
Kenzul Ummal 3/155

Bu dua hakkında Peygamber Efendimiz.(S.A.V.) şöyle buyuruyor: "Her kim beş vakit namazın ardından şu 10 kelimeyi okursa ALLAHu Teala kendisine karşılık verici ve kifayet edici olarak bulur."